dilluns, 28 de desembre del 2009

NADAL


Montpeller

Passat Nadal i Sant Esteve, la meitat de les festes ja son historia. Ara sol resta acabar de passar cap d’any i fins l’any vinent. Fa anys no m’hagués cregut que desitjaria tant que les festes de Nadal acabessin tant prest, però el cert es que cada cop em desagraden mes. No es per temes familiars, que no tinc res en contra ja que les relacions amb la família son bones. El problema son les festes en si, el tenir que aguantar una hipocresia superlativa, tant a la feina amb la copa que l’empresa ens convida per Nadal, con a nivell d’amistat o de carrer, on em de felicitar el Nadal a tothom sense saber perquè. Desprès de gastar quantitats desmesurades en comprar regals a la meva família i rebre per altre canto regals que per motu propi no hagués comprat, em trobo que la paga nadalenca ha quedat mig buida i que una de les poques ocasions que tinc per estalviar per fer quelcom interessant no ha estat possible.

Be, sigui com sigui ja torno a ser a Barcelona a procurar fer la vida de sempre, en espera que passi el cap d’any i tornar a la mes estricta normalitat.

Uns dies amb pluja, que en lo possible ens allunyaran de la sequera el proper estiu. Un any nou que es a punt d’arribar i del que no tinc cap tipus de projecte per fer, únicament el anar fent i el anar passant.

Barcelona mig buida com cada any per aquestes dades, únicament el centre de la ciutat mes ple que mai (com cada any) de gent que es gasta els crèdit de la Targeta de Credit per aconseguir passar els propers mesos en situacions incomodes i difícils, fins que al estiu poder estar ja recuperat per fer el mateix procés de despesa per finançar-se les vacances d’estiu.

4 comentaris:

panterablanca ha dit...

És ridicul i incompresible el ritme de vida que porta alguna gent amb totees les despeses d'aquestes dates, però vols dir que la crisi no ha fet que la gent s'ho miri una mica? La gent gasta igual, però potser de no tanta qualitat com altres anys.
Petons de pantera.

Montse ha dit...

Estic, d'acord, però aquesta és la manera de viure d'alguns d'aquí. A part de tot, et desitjo un feliç any 2010.

Bruguers ha dit...

Hi ha l'idea generalitzada de que si no es gasta una gran quantitat de diners en celebracions i regals les festes no són prou "dignes".
Aquest any he gastat menys diners inclús en àpats i la meva economia està fatal.
El bon rotllo i els bons desitjos mostrats exageradament perden credibilitat. Podriem ser amables i cordials durant tot l'any.

civisliberum ha dit...

Actualment les festes son per gastar, i com mes diners mes festes son.